Socialiniai darbuotojai teikdami pagalbą skirtingoms klientų grupėms, susiduria su begale iššūkių. Savo darbe specialistai kiekvieną dieną susiduria su sunkumais ir emociniu perdegimu. Darbas neretai tampa viena pagrindinių padidėjusios įtampos, nerimo ir streso priežasčių. Vadovaujantis teisės aktais įstaigoje organizuojami konsultavimo (si) metodai – intervizijos. Tai sunkios, neaiškios emocinės situacijos analizė. Darbuotojai žino, kad intervizijų metu gaus kolegų patarimų, kuriais galės pasinaudoti sprendžiant sudėtingas darbines situacijas, jeigu abejoja dėl priimamų sprendimų, nepavyksta konstruktyviai išspręsti nepalankiai susiklosčiusių situacijų.
2024 metai Visagino socialinių paslaugų centro direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams Lina Cicėnienė organizavo intervizijas įstaigos socialiniams darbuotojams, bei kitiems socialinių paslaugų srities darbuotojams. Šis refleksinis būdas padeda kolegoms įsitraukti į pagalbos teikimą vienas kitam, taip pat tobulinamos ir asmeninės darbuotojų kompetencijos. Intervizijų metu socialiniai darbuotojai gali atskleisti savo profesines galimybes. Specialistams sudaroma galimybė refleksiškai pažvelgti į savo darbo turinį ir procesą, lavinti profesinius įgūdžius, gauti grįžtamąjį ryšį. Darbuotojai gali išreikšti ir analizuoti savo emocijas, nepasitenkinimą, susierzinimą, kitus neigiamus reiškinius, kuriuos sukelia darbas, mokosi efektyviau panaudoti gautas žinias ir patarimus tam tikrose darbinėse situacijose. Juk specialisto darbo sėkmė priklauso ne tik nuo asmens, kuriam teikiama pagalba noro keistis, darbe naudojamų darbo metodų bet ir nuo specialisto sąmoningumo, gebėjimo pasinaudoti siūloma pagalba, sklandaus komandinio darbo, kolegiško palaikymo, nuoširdaus patarimo.